Gamzealmina Merhaba arkadaşlar 34 haftaligim bebeğim 2 kilo 50 gr 1 ayim kaldı bebeğin az kilo aliyo var mı benim gibi olanlar..
Esmualla Gamzealmina ilk başta 2500 olarak okudm kilosunu bebeğin normal diyecektim fakt düşük sanırım doktorunuz ne diyor bu kılo için kılo aldırıcı besinler tüketin kuruyemiş taze meyve sebze yoğurt bunalır eksik etmeyin üzülmeyin sağlıkla doğsun bebeğiniz
Boncukgiller003 Gamzealmina ıspanak tüketin bol bol. Çiğ olarak yerseniz daha faydalı. Çorbasını yapın yemeğini yapın ama mutlaka haftada 3 gün tüketin faydasını göreceksiniz 💕
Hilalsny Gamzealmina canim benimde 34de 2500 cikmisti doktor baya iyi kilo aliyo ne yiyon iciyon diye sormustu. Ben hic duzenli beslenmiyorum yalan söylemiyim ama her gun yumurta yemeye calisiyorm kaynamis yumjrta yiyemezsem yogurt yiyorum 1 kase. Muz hergun yiyorum portakal yiyorum biz cok fazla antep fistigi tuketiyoruz 2 3 gunde bir. 100 grm civari ben yiyorum nerdeyse hergun cigdem yiyoruz. Kasar yiyorum ama hep tost yaparak diger turlu sevmiyom cunku. Devamli tatlı yiyorum nerdeyse hergun cikolata falan. Zararli aslinda ama bide sut cok iciyorum nesquik kakaolu oda kilo aldiriyomus. Aa bide kuru kayisi yiyorum hergun 3 4 tane fazlasi ishale yol açıyor çünkü. Hangisi kilo aldiriyo bilmiyorum ama ben cogunlukla bunlari yiyorum. Birde esimde bende senze sevmiyorux cok o yuzden haftanin en az 4 gunu falan et yada tavuk yiyoruz eti cogunlukla kiyma koftr seklinde
Gamzealmina Esmualla evet muz süt kuru meyveler ceviz bunları söyledi insaAllah alır yediğim her şey bana yariyo 18 kilo aldım
Gamzealmina Boncukgiller003 çok teşekkür ederim insaAllah 27 günüm kaldı Allahın izniyle sağlıkla gelsin bebeklerimiz
Esmualla Gamzealmina dert etme kıloyu sen doğumdan sonra verirsin bebeğin sağlığı önemli oda alır bozma moraliniz şimdi kaseye yoğurt koy muz doğra varsa Elma ceviz badem at afiyetle ye şifa olsun
Esmualla Gamzealmina yumurta peynir eksik etme birde 3 öğün tüket az yeme kılo alırım diye normal yemeğini ye bol su iç yoğurt eksik etme öğünlerde kurubaklagilleri tükett yeşil mercimek haşla salatasını yemeğini yap ye inşallah bak gör bebiş kılo alır çokta kafana takma çok şişman bebeğin de faydası yok sağlıklı olması önemli doktorun ne dediği önemli şimdi burda boş yazanlarda olur çok dikkate alma
Gamzealmina Hilalsny ama senin yediklerinin hepsi bebeğe kilo aldıran şeyler ya ne bileyim.ben yerelde aynı devam ediyo bende anlayamadım 2 hafta sonra tekrar kontrolüm var smdi düzenli beslenmeye çalışıyorum bakalım kaç gr alcak
Gamzealmina ssnnmmm benim doktorumda geriden geliyo anca 2 kilo olabilmiş dedi ama benim ilk hamileligimde böyleydi son günler baya kilo almıştı kızım 3 750 doğmuştu
Gamzealmina Esmualla evet doğru sütü falan 3 bardağa çıkardım gün de bi bardak iciyodum 2 yumurta ye dedi bugünden itibaren daha dikkatli düzenli yapcam insaAllah önce sağlıklı.olmasi tabi çok teşekkür ederim 😊🙏
ssnnmmm Gamzealmina 35+5olduk az önce uygulamadada bebeğiniz artık 2200-2700arası olmalı diyor 10gün öncesi için 2kg normal yani haftalık 150-200gr alıyorlar çünkü
nurum16 Gamzealmina Gamzealmina ben 37 hafta gittim 3330 du doktor her şey gayet güzel dedi ben de muz ve süt yoğurt ürünü kaşar ceviz bunları mutlaka tüketiyorum sende kullan mutlaka 😊
Hilalsny Gamzealmina aynen ben ne yesem bebek kilo aliyo ben 2 haftadir hic kilo almamisim. Canim bol bol meyve kuruyemis ye bence
Gamzealmina ssnnmmm iste doktor da.oyle geriden geliyo deyince insan bi tedirgin oluyo anca 2 kilo olmuş dedi bide
Mrvgl Gamzealmina 32+3 de 2048 gramdi. Bugün itibariyle 34+0 olduk. Ptesi kontrolüm var. Bence sizinki de gayet iyi 🧿🧿
Gamzealmina Mrvgl yani bencede genelde son ayda ve son günlerde.daha çok aliyo bebekler ilk.kizimda öyle olmustu