pamuksekerinannesi Esila_2018 Aynen kilo almaya başlarım çokta kilo alma derler 5 ayda 3 kilo aldım zaten derim ay sende hiç kilo almamışsın bebek beslenmez içerde derler 😂 Herşeye olumsuz bir cevap mutlaka buluyorlar.. Hele bide doğuralım o zaman daha çok konuşacaklar ama benim tersime denk gelirse emmiyor aç bu çocuk filan diyenleri odadan herkes çıksın derim yani banane😒😂
Esila_2018 pamuksekerinannesi boşver canım ağzı olan konuşur aslında kendini bilen bi insan konuşmaz ama napıcan işte bizim insanımız yorum yapmayı çok seviyo en güzeli kuşağımızdan girmesin bile 😉
Serapylmaz pamuksekerinannesi hamilelere çok karışıyorlar zaten hormonlardan ufak birşeye sinirlenmeye yer arıyoruz birde karistiklarinda sabır sabır ya sabır çekiyor insan 😊🤗
Serapylmaz pamuksekerinannesi canım kafandaki soru işaretlerini azda olsa atabildiysem ne mutlu bana 😊🤗
pamuksekerinannesi Esila_2018 Malesef öyle cnm.. Eşimin teyzesi o kadar dengesiz laflar ediyor ki en son yine bi laf etti artık gülüp geçiyorum.. Bende kahkaha attım kaynanam beni uyardı işte orda büyükler var öyle gülmeseydin keşke filan.. Bende dedim ki senin kardeşinin ettiği lafa ya ağır bi cevap verecektim ki benden büyük diye yine vermedim Artık ciddiye almadığımı görsün diye gülüp geçtim dedim... O öyle işte onu artık böyle kabul ettik filan dedi.. Bende böyleyim sinirlenince ya kahkaha atar ciddiye almadığımı belli ederim ya da lafımı söyler çeker giderim beni de böyle kabul edin 30 yaşından sonra huy değiştiremem dedim.. Ohhhhh içimin yağları eridi😂
pamuksekerinannesi Serapylmaz Aynen Valla bende bazen dolup taşıyorum hamile değilken kimse böyle konuşmazdı hamile kaldım herkesin ağzı açıldı hamile kalmamı mı beklediniz konuşmak diyorum 😡 Hayır bide biz sitres olunca bebekte sitres oluyor onu bile bile uyuz ediyorlar vicdansızlar
Serapylmaz pamuksekerinannesi evet bebek stres olunca da bu sefer bidaha o karisipta moral bozanları yanına bidaha gidesi gelmiyor insanin 🤗
Serapylmaz pamuksekerinannesi en çokta eşinin tarafı karışıyordur hamileyken özellikle yapmaları kendilerinden sogutuyorlardır 🤗
Esila_2018 pamuksekerinannesi ohh en güzelini yapmışın saygı da kusur etmektense gülüp geçmek daha da güzel bence de katılıyorum valla 😊😊
pamuksekerinannesi Serapylmaz Aynen öyle cnm bide kendi kızları da hamile ama ona ölüp bitiyorlar.. Allah diyorum başka da bişey demiyorum oda el kapısında sonuçta
Serapylmaz pamuksekerinannesi evet canım Allah büyük herkesin yeri ve zamanı var . İnsan büyük diye saygısızlık da yapmak istemese.. dolduruyorlar son damlasına kadar.. artık duymamazliktan gelicem diyorsun. Oda olmuyor. Kafaya takıyor insan. Olan bizim miniklerimize oluyor stresi üzüntüyü onlara geçiriyorlar . Bende Allaha haval e ediyorum diyorum. Artık.
pamuksekerinannesi Serapylmaz Aynen öyle cnm.. Allah çok büyük bi şekilde cezalarını veriyor zaten...
princess Esila_2018 bekliyorum bakalım ne zaman hissedeceğim diye. Çevremde ben kadar olan herkes hissetti. Bende daha hiç yok. Doktorum herşeyin yolunda olduğunu söylüyor çok şükür
princess [bilinmeyen] Bakınca da göremiyorum, hissetmiyorum da ne otururken ne yatarken. Bazen endişeleniyorum tabi ama doktor kontrolünde bir sıkıntı yok çok şükür 🙏🏻
pamuksekerinannesi Esila_2018 Aynen öyle bu zamana kadar hanımefendiliğimizden susup saygı duydukta ne oldu seviyeleri iyice düştü😒 Artık kahkaha atıyorum hahahhaha😂😂😂😂
Asya Kizimveoglumm 😍 bütün aynı haftalardayız 19+4 düm bende ne mide bulantısı ne baş dönmesi hiçbişey yasamdm çok şükür benmi anormalim diye düşünmeye başlamştm yaznı okumadan önce🙈 aynı şekilde et yiyemiyorm sadece kıymalı ürünler😋