Rabiaaaa Ben de ilk bebeğimi 2 ay önce kaybettim. 7haftalıkhamileyken rahim ağzımda açılma vardı. 16 haftaya kadar açılmam takip edildi.Açılma devam ederse dikiş atıcaz dedi doktorum..18.haftada rahim ağzı uzunluğum 4,77 cm olmuştu ve serklaja gerek yok çok iyi uzunluğu dedi. 20.haftada kanamayla doktora gittim 2cm e düşmüş uzunluğu. Aynı gün serklaj yapıldı ama 4 gün sonra yoğun kanamam ve kasılmalarım başladı. Hastaneye yattım ilk gün kasılmalar durdular ama ertesi gün bebeğimin suyu bitmişti. Kanamam çok fazlaydı. Meğer bebeğimin plasentası kanıyormuş hiç anlamadık suyumun geldiğini. Akşama da doktorum dikişleri aldı ve bebeğim geldi maalesef :/.Ama artık çok tecrübeliyim gerçekten. Şimdi dönüp bakınca kendime hiç dikkat etmediğimi görüyorum.bebeğimi kaybedeceğim aklımın ucundan geçmezdi.