6+4 de duyduk biz
ogretmmenanne üzülmemek elde deil işte inslah bende kalbinin sesini duyarım
Selenbale13 insalah erkendir diye duyamdik bu hafta duyarız inslah ama hiç ümidim yok
Esrakaya23 rica ederim, dualarımdasın 🙏🌼