Esrakaya23 gittim adetim 3 gün gecikti hiç idrar hamilelik testi uğraşmadım. Direk kan testi yaptırdım. Doktorum çok yeni hamilesin dedi. Sata göre 4+3tü. Şimdi görünmez 6 olunca gel dedi. 6da Gittim alttan muayenede keseyi ve içinde yolk kesesini gördü. Kan testini tekrarlamaya gerek yok 8. Hafta gel dedi. Ben de korkmuştum ama gereksizmiş. Ben üzülünce doktorum dedi ki düşük ya da bebek göremezsek asla üzülme. Sağlıksız bebeğin kesesi düzgün olmaz, ilerleyen haftalarda düşük olabilir, bebek sadece sağlıksızsa düşer diye beni rahatlattı. Sen de rahat ol ki bebeğin tutunsun dedi. 8. Haftada kendini kalp atışını gördük alttan muayeneyle üstelik. Zararlı dediler bebek düşer dediler neden izin verdin bilmem ne? Bir sürü laf kalabalığı. Doktorunuza güvenin. Şu an 35+4 kızım oldukça sağlıklı çok şükür. Etrafınız hep konuşacak. Doktorunuz dışında kimseyi duymayın, dinlemeyin 🌸