Annisno Arkadaşlar bu bebek arabasını alacağız yarın ama iki renk arasında kaldım bej ve siyah. Gönlüm bej renginden yana ama çok çabuk kirlenir mi ne diyorsunuz. Kumaşı kir tutan bi kumaşa benzemiyor ve çok açık renkli değil
Ozlemzeynep Annisno bende alıcam gece 12 de hemen tükeniyor 🙈new coal rengini düşünüyorum ama siyah mu koyu gri mi anlayamadım pek ya
Seda-34 Annisno ben geçenki indirmden siyahını aldım canım tecrübeli annelere sordum hepsi siyah önerdi🙈 bebek yaşını geçtikten sonra çarşıda pazarda oyalansın diye eline yiyecek veriyoruz arabann heryerine sıvıyor siyah olunca siliyorsun izi kalmıyor ama açık renklerde iz yapıyor dediler.
Seda-34 Ozlemzeynep Annisno indirmi başlamış kızlar şimdi gördüm alacaksanız bitmeden hücuma geçebilirsiniz🙈
Ozlemzeynep Annisno bence bej cabuk kirlenir canım toz toprak yagmur cocuk yemege başladıgında bile leke de gösterir sıkıntılı bi renk
Ozlemzeynep Seda-34 sağol canım bakınca fotolarda koyu gri gibi duruyordu da 🙈 bir de sey sormak istiyorum ayak koruyucusu da geliyo mu acaba fotolarda yok mesela 🥰
Seda-34 Ozlemzeynep hayırlı olsun canım valla ben çok beğendim çevremde bebeği olanlar da çok beğeniyor gelince anlarsın zaten tekerlekleri aparatları taş gibi kumaşı kaliteli güzel günlerde kullansın bebiş inşallah🙏🏻😊
kelebek15 Annisno oğlum 5 yaşında hala kullanıyoruz.2. bebeğimi bekliyorum o da kullanacak kısmetse.iyikilerim arasındaki ender ürünümüz.siyah gri benim ki ne diye geçiyor renk adı unuttum
Ozlemzeynep Seda-34 sizdeki siyah rengiyse fotograf atar mısın canım merak ettim gidip göremedim çünkü 🙈 sağol canım Allah razı olsun güzeldir joie hep güzel söylentiler var
Seda-34 Ozlemzeynep evde değil valla canım daha doğumuma 4 ay olduğu için tanıdığımızın deposuna gönderdik ama şu videoda belli oluyor ben de buradan rengini beğenip almıştım