Emine55 36 Dayım Bmde kızlar ama ağrılarımda arttı gerçi yürüyüş çok yapıyorum 2 haftadır karnım indi ve sulu akıntım çok arttı geçen hafta nstde sancı çıkmadı bu hafta ne oldu bilmiyorum Ama bazen böyle yumurta akı kıvamında parça parça şeyler geliyor iltihalp heralde diyorum enfeksiyonum var ne olduğunu da anlamış değilim normal istiyorum BM’de doğumu bizimkinde 35 de 3310 su doktor da 4 üstü normale izin veremem bayrama kadar bekleyelim zaten 3 hafta önde suni vericek olmazsa sezeryanla alıcam defi ama açıklığım var mı yok mu bilmiyorum vajinam hem batıyor hem çok ağrıyor Valla doğurmak istiyorum artık ya 🙁🤦♀️🤦♀️🤦♀️
Emine55 Berra yok bugün işte 36+1 im perşembe cuma alıcam şimdi yine başladı mesela bel ağrım bacaklarımla kasıklarıma vuruyor ama yalancı sancı diyorum yine dün gece bebek kasılmasından hiç uyuyamadım taş gibi oldu da sonra uyuyakalıyorum yine hüsran 😂😂😂
Ayselcnt Çarşamba 36+0 olacağız..daha çantam hazır değil.. Çatı muayenesi yapılmadı.. Hala doğum. İznine çıkmadım ama artık yavaştan bel ağrım falan artmaya başladı.. Ama beni çok zorlamıyor..
Nesrinkndmr 36+3 olduk gecen hafta kontrolüm vardi 2.570 gramdi sancilarim basladi hemen yorulmaktan sikildim yuruyecek halim yok 🤦♀️
Meltem19 Merhaba bugun kontrolumuz vardı 2900 49 cm olmus çatı yapılmadı hiçte bahsetmedı ama yakınlarda dogum yok😂