1PrensAnnesiii Selam kızlar hamileliğiniz nasıl gidiyor sancılarınız var mı hastane çantanız hazır mı çatı muaynesi oldunuz mu☺Bebişleriniz kaç kg❣
Berra 1PrensAnnesiii çatı muanesı oldum bebegım 33 ten bu yana kanalda 1 cm açıklık var. Sancım yoktu. Ama ılık defa dün gece kol ve bacak kemıklerım cekıldı. Sanko grıp olacakmışım gıbı. Gobegım düşmüş resmen bacaklarımın üstünde.
Deletedmom206 1PrensAnnesiii 35+2 olduk bugün konrtelimiz var bakalim Doktorum be diycek hiç çati ya bakmadı Sadece hastane çantam kaldi Onuda Çarşamba günü hazırlicam
HalimeAhmedova Deletedmom206 1PrensAnnesiii bende 35 haftalık oldum bugün 33 te kontrolüm vardı beneğim dönmüş ama açılmam falan yoktu ikinci hamileliğim bitane oğlum var 5 yaşında çantamı bir ay önceden hazırlamıştım ☺
Elizan28 1PrensAnnesiii hamilelik Allaha şükür iyi ,agrimiz yok, bebeğim maşallah derseniz eğer 3.100 gr 35 haftaligiz cantamida bu hafta icinde hazirliycam 😁
ZeynepDemiraglar 1PrensAnnesiii 36 haftalıgım makatıma doğru sancı giriyor bazen Karnımın altı Agrıyo Hemen yorulmalarımdan sıkıldım birde sıklıkla tuvalete çıkmaktan perşembe randevum var bakalım hayırlısı
Fatmaozgur33 ZeynepDemiraglar evde genelde uzanıyorum cunki artk nefesim daralıyor sanki akşamları eşimle dolaşyorm yatışım yapılmadı cuma günü 37 oluyorm tekrar gidecem bakalm ne diyck
Dfmuhammed 1PrensAnnesiii hepsinden var bizde agrilar dha da artii yuruyecek gucum yok artik..nisanimz geldi bi kac gun once aciklik vardi dun gece agridan acile gittim hic aciklik yok dediler bende anlamadim artik..cantamiz hazir bebegimzde 3 kiloya yakin dedi acil de dun
Fatmaozgur33 Sancm n kaç çıktığını bilmiyorm ama adet sancısı gibi ama normal die düşünüyordum normal doğum 28 haziran ama doktor bu bayram i beklemez dedi
Fatmaozgur33 Sancm n kaç çıktığını bilmiyorm ama adet sancısı gibi ama normal die düşünüyordum normal doğum 28 haziran ama doktor bu bayram i beklemez dedi
Berra Fatmaozgur33 benımde normal tarıh 28 hazıran 14 hazırana sezeryan tarıhı verdı. Ama bugün kontrolden gelıyorum 1,5 haftadır kılo almamıs. Kafam ona takıldı
Dimplesgirll Kızlar ben 36+2 oldum bgn randevum vardı ama Hale’n nst bağlanmadım bebeğim biraz kilolu çıktı doktor yediklerine dikkat et dedi 36 haftalıklar kaç kilo acaba sizinlikiler
Aydaozk Benim daha çantam hazır değil neyi bekliyorsam artık 🙈🤗 benim 34+3 de 2800 dü 36 haftalık talık olduk bugün carşamba günü randevumuz var bakalım ne kadar olmuş bizim oğlan 🤭😍👶🏻
Gzd38 36+3 hastane çantamı hazırladım çatı muayenesi yapılmadı 2 haftada bir nst ye giriyorum hic sanci çıkmadı bende hafif sancılar var ama bu doğum sancısı mi emin olamıyorum. Halsizlik yorgunluk fazlasıyla var hepimiz sağlıkla kucağıkucağımiza alırız inşallah bebişlerimizi😊😊