Duygusuz Prensesinannesi26 37 de 3150 ydi carsamba günü 38 hafta olacak tam kontrolüm var. Ne kadar az o kadar kolay dogum yaparsın diyor Dr um hep ilki 3800 Dü zor bir dogumum olmustu
Prensesinannesi26 Duygusuz evet kilolu bebek normal.doğumda zor oluyormuş sağlıklı olsunlar da önemli olan o sağlıcakla kucağımiza alalım inşallah 🙏
Gebe3535 Benim kızın kilosu 37+3te 2590dı. Ama karın çevresi geriden geliyordu. Yarın kontrol var. 38+1 olduk bakalım ne kadar olmuş. 2750nin üzerinde doğar umarım🙏
Mrve233 Prensesinannesi26 37+0 da 33 Prensesinannesi26 bizde 37+0 da 3372 gr olmuştuk cuma günü 38+0 olacağım o zaman randevum var eğer 3700ün altı olursa normal doğum üstü olursa sezeryan diye karar verdik 3700 üstü beni zorlarmış. Bakalım bende normal doğumu çok istiyordum nasıl olacak