gryffindor44 Prensesinannesi26 benim de 38+0 3650 😅ama biraz fazladır bu kimse örnek almasın😊bu haftalarda nerdeyse 500 gram yanılma payı olur. cuma doğum inşallah bakalım gerçekte kaç kilo cıkacak
Duygusuz Prensesinannesi26 37 de 3150 ydi carsamba günü 38 hafta olacak tam kontrolüm var. Ne kadar az o kadar kolay dogum yaparsın diyor Dr um hep ilki 3800 Dü zor bir dogumum olmustu
Nurov İyi bence normal, bizde 37+2de 3400dü bakalım haftaya nolcak, giderek kilo artışı yavaşlıyo son haftalarda
SedaDmrk Bizde 37+2de 3500 gramdık 38.haftadayız bu hafta henüz gitmedik kilo 4ü geçtiyse sezeryana alacak
gryffindor44 smyra32 ya ben de öyle olabilir belki diyorum😊acaba sarılık oldu mu bebeğiniz hani kiloyla alakalı mı acaba diyorum da
Nurov Bizim de 37+2de 3400dü şimdi 38+0 olduk yarın kontrol bakalım kaç oldu, yanılma payı olabileceği için direk sezaryen karar verdik biz risk alamam🙄😀
smyra32 gryffindor44 evet oldu cnm hatta .. emzirmek hakkında bilgi veriyorlar ya bı kadın geldi bilgi vermek için hatta bebeginiz kilolu doğmuş normal doğan bebeklere göre daha hızlı şekeri düşebilir çok sık emzir demişti ama benim sütüm üçüncü gün gelmişti o yüzden bebeğim sarılık oldu
gryffindor44 smyra32 anladım geçmiş olsun acaba nasıl anlaşıldı değeri kaçtı hastanede falan yattı mı?
smyra32 gryffindor44 doğumu 15.08 de yaptım ertesi sabah değeri 5 çıktı.. çok şaşırdım bir gün bile olmamisti doğalı .. salı gün doğum yaptım cuma kontrole gittim değeri 10 olmuştu.. sütüm geldi cuma gün cumartesi pazar bol bol emzirdim değeri 7 e düştü.
smyra32 gryffindor44 anlarsın canım vücudu gazlerinin içi burnunun ucu sarariyor ve sürekli uyuyor .uyandırması da çok zor oluyor 🤲şükür çabuk atlattık oğlumda 2 ay sürmüştü . Kızımda 10 günde atlattık
gryffindor44 smyra32 maşallah canım yüksek değilmiş 😊 benim de ilk oğlumda 13 tü biraz emzirince düştü çok şükür şimdi bunda da ne olacak diye merak ediyorum. Çok sağolun cevap verdiniz Allah korusun bebişlerimizi🤲🏻