Bsmlh aynen öyle hatta 1 hafta önde gidiyo kilosu beslenme şeklini zaten diyetisyeniniz ona göre veriyo şeker olan gidalar hariç istediğimi tüketiyorum bugün kontrole gittim gayet iyi ve sağlıklı gidiyo herşey bende ödem şişlik hiç bişey oluşmadı çok şükür bu sayede bugün ki kiloma bakarak 35. Haftada 3.5 kilo almış oluyorum