edakyconal07 haticem5707 bnmde 37+2 ve 12subat randevumuz ,yakın arkadaşımın yanında refakatciydim çok rahat geçti kendi isteğimle 2normal doğumdan sonra sezeryan istedim☺️sağlıkla gelsin bebislerimiz
edakyconal07 ArasMom34 uyuşukluk geçtikten sonra ağrınız oldumu 12subatta bende sezeryan olucam inşallah çok yoğun bir ağrı olmaz😢
ArasMom34 edakyconal07 ağrı kesici vuruyorlar zaten mümkün olduğunca yürüyebilin gaz çıkarın ben bir sıkıntı yaşamadım sadece pis kan için gelip bastırıyorlar onda canım acıdı okadar sağlıkla kucağınıza alın inş 🙏
ArasMom34 E-G-C aslında ikiside bel aşağıya uyuşuyor ikiside omurilikteki zardan oluyor bir fark spinal içindeki zardaki sıvıya oluyor sezaryen doğumlarda genelde spinal oluyor ve maaliyeti daha uygun olduğu için