cansugrn yasemin333 ben daha önce miyom ameliyati oldm onlari yaşadm direk önlükle gttm baska bsey yoktu üstumde. Yine ayni olcaktir ama genel anesteziyleydi. Simdi ilk gebeligim ve sezeryan olcam az cok ne yapilacak tahmin edyrm ama belden asagisi uyusunca nasl olcak ee bu sefer bi can tasyrm o dünyaya gelcek bakalm yaşayip görcez😊😊 heyecan merak korku endişe hepsi mevcut🙂
yasemin333 cansugrn bende de öyle valla aslında kürtaj da oldum bir kere o çatala çıkmak kadar kötü değildir herhalde ya ☺️
Bilge44 Ben de ameliyat oldum geçen sene ondan biliyorum sonda takılırken nasıl bilmem ama çıkarırken sinek gibi bi anlık bi his tamam o kadar 🤗 meraktayım spinal nasıl en büyük korkum panik yapmak anlaşıldı ağrı olmuyor sadece bir his var ama bebeğin sesi gelene kadar kalbim durmaz inşallah 💕🤰🏻🤷🏻♀️🤱🏻 ayık olmanın en garip anı o🤦🏻♀️
uykusuz1parol haticem5707 Spinal anestezi de bildigin gibi belinden sac teli kadar ince bi igne duşun onunla sana bi ilac veriliyor ve isinmayla birlikte bacaklarin belden asagin uyusmaya basliyor sonra seni yatiracaklar hazirligin felan yapilacak o sırada zaten bacaklarin sanki yokmus gibi hissedeceksin agirlasacak ısınacak kontrol edecekler spinalin oturup oturmadigini ameliyata baslamadan doktorun yine kontrol ediyor sonra basliyorlar ameliyata ameliyatta sana dokunduklarini ve bebegin cikarken o cekistirmeleri hissedeceksin ama agri seklinde degil bence spinalin en guzel yani bebeginin dogdugu ana şahit oluyorsun ameliyattan sonra 1 bucuk 2 saat kadar rahat ediyorsun ameliyattan sonraki ilk sanciyi agriyi duymayacaksin bence cok düşünüp panik yapma kendine ne kadar az strese sokarsan kendini o kadar rahat gecer
ArasMom34 haticem5707 ben spinal sezaryan oldum sormak istedikleriniz ne ise söyleyin seve seve cevap verebilirim
edakyconal07 ArasMom34 uyuşukluk geçtikten sonra ağrınız oldumu 12subatta bende sezeryan olucam inşallah çok yoğun bir ağrı olmaz😢
Kaderozy yasemin333 evet bebeği çıkartırken sarsiyorlar onu hissediyorsun ama onun dışında hiç bir şey hissetmiyordum beni uyutmadi kimse
Meyragun yasemin333 O lambayı dikişler atılırken keşfettim ben fakat sadece kanlı eldiven görüyosun.Öyle ayna gibi net ve her yeri gösterecek kadr geniş bi şey değil.
yasemin333 Meyragun yaa öyle mi birinden duymuştum tüm ameliyat anını izledim falan deyince öyle sandım ben.
Gokmer Bana da bugün 14 şubatta spinal sezaryen dedi gün verdi. Zaten normal doğum için kendime güvenemiyordum en başından beri. Hani bi ihtimal diyordum ama bugün çatı muayenesinde kemiklerimin çok basık ve dar olduğunu söyledi doktor ve çok acıdı. O an zaten imkansız dedim. Aşırı korkuyorum. İğne bile olamayan ben doğum yapacağım. Benim için son zirve diyebilirim 😁 Hakkımızda hayırlısı olsun
Nurov Ayy bende spinal olacağım şurada durayım da bilgi aliyim dedim, çok heyecanlıyım doktorum video çekiyoruz isterseniz dedi çok sevindim eşimin girmesini istiyodum çünkü almıyorlarmış en azından videosunu görsün😍
Lilakus haticem5707 Ben spinal oldum çok korkuyordum hiçte korkulacak birşey değilmiş iğne yapıldı hemen belden aşşağı his kayboldu zaten bana hazırlık yapıyoruz dedi doktorum ama çoktan başlamışlar 5 dkda bebeği aldılar yarım saat kadar ben kaldım sadece olucaksanız bol sıvı tüketmenizi söylicekler ve kahve ben kahve makinamı götürmüştüm covit olduğu için 3 tane içtim hergün çok şükür bişey olmadı
Ecesuben haticem5707 benim de 10 Şubat spinal. İkinci doğumum olacak spinalle. İlkini 21 ay önce yapmıştım. Siz sakin olursanız çok güzel çok rahat geçer hiç korkmayın. İğne acıtmıyor bile.. Bende doğum sonrası ağrı çok fazla olmamıştı. Tek sıkıntı doğum biterken bebeğimi gördükten sonra fenalaşmıştım beni bayıltmışlar. 1 saat uyumuşum ameliyathanede. Uyandırıp odaya aldılar ondan sonrası kolay geçti.
Bilge44 Isteğe bağlı sezaryan olacaklar da yine de doğum öncesi çatı muayenesi filan oluyor mu illa gerekli mi bunu merak ediyorum. Sonuçta zaten doğum normal olmayacak çatı uygun veya değil. Bilen anne varsa yazarsa sevinirim 🤗