Zala Nasıl gidiyo anneler. Son haftaları birlikte tamamlayalım isterim ne dersiniz? Zaten bunaldık evde birazsohbet muhabbet ne dersiniz
Zala Sulbiye bizim herşeyimiz tamam bugün yıkamaya başladım. Kızım olcak isminide aylar önce hallettik 🧿ELİZ💞 olcak teyzesi
senemmm123 merhaba bende 29+2 yim. kızımız geliyor hazırlıklar bitti sayılır 💕 son günlerde halsizlik var ve yatakta dönerken kaşık ağrılarım oluyor onun haricinde iyiyiz çok şükür
Zala senemmm123 30 dan önceki 2 hafta bende çok kötüydüm böyle nasıl bitecek derken 29+5 den sonra sanki bi hafiflik oldu bende. İnşllhda böle devam eder
Zala Melike48 ben 30 dan önce yaprak dökümünü 174 lük bölümü günde 4 bölüm izleyerek tamamladım. Bugünde çalıkuşuna başladım tavsiye olunur 😂🙈
YaseminBatrk 33+4 den herkese selamlar 💛 allahım herkesi tek avazda kurtarsın inş evlatlarımızı sağlıklı bir şekilde kucağımıza almayı nasip etsin inşaAllah
Zala YaseminBatrk slm cnm. Mşllh bişey kalmamış sizinde. Rabbim sizede tüm gebe annelerede sağlıkla yavrularımıza kavuşmayı nasip etsin
Bonciko Zala ç Mommmyyy hocam merhaba. Ben 30. Haftamdayım raporumu 32 değilde 34. Haftada başlatıp doğum sonrası seminer dönemine de gitmesem böyle bir şey yapılabilir mi bilginiz var mı acaba .