Sedaerhan daha yeni bi tanıdığım ikinci doğumunu yaptı ; ilk doğumu normal doğum 🤰 ikincisi sezaryen oldu ; hangisi daha zordu dedim tek kelimesi tabiki sezaryen dedi … ( normal doğum yapan anne oluyor , Sezaryen doğum yapan anne olmuyor diye bakan cahiller ) var genelde hepsi tabiki hem cinslerimiz … Allah akıl fikir versin tabi çoğusuda normal doğum yapan sezaryen nasıl bişey biliyolar mı acaba ? Davulun sesi uzaktan hoş geliyor tabi , bende ikinci sezaryen olucam inşallah 🙏 Allah kötü kalpli insanlardan korusun bizi ve ağzına her geleni söyleyenlerden de … 🤔