[silindi] Kızlarrrrr izliyor musunuz Esra’yı aanaaaaammmmm bunlar ne tür cins böyle Nülifer de Mevla da ne kadar çok ar damarı çatlamış bunların.
Nslhnkr [silindi] asla izlemiyorum bütün sinirlerimi kaldırıyo esra ya cıkanlar sabahları müge anlıyı izliyorum o yetiyo 😂
[silindi] Bittercikolata hepsi değişik yaaaaa yapan eden Salih sonunda istediği olan Salih pislik adam
Nslhnkr [silindi] evet esrada cok saçmalık ve ar damarı çatlamıslar cıkıyo müge daha inandırıcı geliyo bana
Mom8 [silindi] ay bu kadar beyinsiz kadınlar var oldukça bu ülke düzelmez bide bunlar çoluk çocuk yetiştirecek biri 3 kişi yaşayalım diyor 3 kişi yatağada girecek nerdeyse biride koca delisi olmuş adam hakarette etse tehditte etse boşanmıyor
miraninannesi1 Mom8 biz 3 kişi iyiydik diyor ya ne demek bu ne saçmalık olmadı bide 3 kişi şey yapın tövbe tövbe iki kadın arada olan adama bak birde çok layık sanki çıldırıyorum resmen
Mom8 [silindi] keşke alsa yani bir saniye kalmaması lazım ellerinde bunlarında topluca kısırlaştırmaları lazım
Mom8 miraninannesi1 bence 3 kişi yatıyodur zaten bunlar sapık bu kız birde o evde çocuklar varmış o kadar nelere şahit oldular kim bilir
Ayseege6156 [silindi] ay deliricem şimdi yeminle ya bu mevla tam bir mal bence öyle adamla hayatmı devam eder gerizekalı pişman olucak
Ayseege6156 hanibazen ahahahhaha yaa 😅😅 balla hala oturuyorum esraya daldım 😅 eşim bugğn biraz geç gelicek şu bitsin kalıcam inşallah 😅 sen naptın 😅