minikprensesimm SILA--123 canım ben 32+4 günlük hamileyim ve göbeğimi de normalde hep ağda yapardım geçen hafta da kuaförde komple ağda yaptırdım herhangi bir sorun yaşamadım ama sen yine de doktoruna danış herkesin bünyesi farklıdır
SILA--123 minikprensesimm doktorum gidebilirsin dedi gittim pekte korkutugim gibi degilmis ama hormonlardanmi ne aglaya aglaya ciktim resmen 😂
bhr33 hanibazen herkes farklı düşünüyor sanırım ağda hakkında duymadım zararlı olduğunu. Ama makine için duydum bnmde var ama kullnmadim korktuğum için valla bilmiyorum
SILA--123 Svcnbydmr ay kız benim karnim çok assagida ama aldirdim dün koufore gidip birsey olmuyormus 😂