Melihakaya hanibazen Gulsumm32 Pink1122 BegumIscanTunc minikcivcivim afrasil ezgikartal kızlar dün sonucum negatif çıktı ama hala regl olmadım olmadı bu sefer sanırım 😔
Pink1122 Melihakaya hakk da hayrlsi inslalah rabbim nasip eder duani eksik etme saglikla olsun insallah
Dogaan_hmde Melihakaya adet sanciniz var mı benim 3 gündür sarı leke geldi şimdide kahverengi geldi adet mi olucam yoksa bir belirtimi bilemiyorum adetime 2 gün var
vuslatim34 Hfz1818 evet iğne etkisi olabilir. 2 gün sonra tekrar et anlarsın iğnenin etkisini geçip geçmediğini
Gunleridag Kızlar hesap ederken iğneden sonraki günden itibaren mi yoksa iğneyi vurulduğumuz günden mi 14.günü sayıyoruz. Benim artık hesaplar iyice karıştı 🤯
Melihakaya Dogaan_hmde aynı benimde iki hün var sarı lekelenme geliyor adet sancısı da var ama hala olmadım bekliyorum
Dogaan_hmde Melihakaya ayyy hadi hayırlısı ya inşallah aynı zamanda adet olucaz Rabbim mucize olsunda adet olmayalım sancım şimdi kesildi arada gidip geliyor
Gunleridag Melihakaya anladım canım çok teşekkür ederim ben bu zamana kadar yanlış hesaplamışım hep 🙈 Kanada 13.gün baktırmışım 😅
Melihakaya Dogaan_hmde inşallah kuzum benim olmazsa senin olsun imşallah rabbimden ümidi kesmek yok 😘
Dogaan_hmde Ayyy güzel kalplim inşallah hepimizin olur valla olsun kimseden saklamicam bazı bayanlar ne içtiğini ne yaptığını söylemiyorlar neden bilmiyorum ben herkese anlaticam olsun inşallah böyle böyle yapın bunları kullanın diye herkes faydalansin