Melihakaya Kızlar bugünde adet olmadım ama karnım olacak gibi ağrıyor. Akşamdan beri kan verdim bakalım ne çıkacak ☺️Hiç umudum yok ama hayırlısı
Gulsumm32 Melihakaya inşallah allah sanada yaşatır böyle güzel bir duyguyu bnde kullandım çatlatma iğnesi 3 kez olmamıştı ama
Pink1122 Melihakaya insallah canm rabbim saglikla nasip etsin bizlerede haber ver cikinca aonuc ne tedavi gormustun ilac olarak sorunun neydi bende femeraya basladim bu ay
Melihakaya hanibazen Gulsumm32 Pink1122 BegumIscanTunc minikcivcivim afrasil ezgikartal kızlar dün sonucum negatif çıktı ama hala regl olmadım olmadı bu sefer sanırım 😔
Melihakaya Pink1122 klomen ve çatlatma iğnesi kullandım kuzum ilk denemem inşallah tutmuştur rabbim nasip etsin isteyen herkese
Melihakaya minikcivcivim iğneden sonraki gün çok ağrım olmuştu canım diğer kalan günlerde ara ara oldu ama çok fazla değil sağ tarafım ağrıyordu hep
Gulsumm32 Melihakaya ben 3 kez denedim olmadı sonra biraz ara verip geri başladım tedaviye bu kez esimde sorun çıktı ameliyat oldu eşimin ameliyatından 4 ay sonra kendiliğinden hamile kaldım doktorada gitmiyordum süpriz oldu bizede
minikcivcivim Melihakaya Yaaa şükür bari canim demek normal ağrı olmaması şuan için canim ben dün oldum dün çok agrım vardı bugün yok ama korkuyordum 🙏teşekkür ederim çok sagol🙏
afrasil Melihakaya benimde 17. Günüm ve adet Günüm simdilik birsey yok . Agri geliyo olacam diyorum sonra gidiyo ay insallah ikimizde de vardır ya kan sonucunu merak ettim
afrasil Ronya23 canim o kadar yoruldum ve hayal kırıklığı yaşadım ki yapmak istemiyorum adet olmazsam yaparım
Esmanindunyasi Melihakaya 14 cu gunden sonra genelde regl geliyor gelmiyorsa pozitif cikiyor demisti doktorum ben 13 14 cu gunlerde cizgimi ve kan degerimde görmüştüm inşallah sizinde vardir
Ronya23 afrasil Tamam canım Inşallah olmazsın ve çok haklisin valla her seferinde negatif görmekden insan yapmak istemiiyor