babymam0304 Melekanne2606 bende anlamadım yılbaşı öncesi sormusdum 35 demisdi normal karsilamisdim hadi dedim normal. Sok oldum bugün 100 tl duyunca bide 150 imiş çok tepki alınca 100 yapmislar
RuveydaYasin babymam0304 o hastaneye ben bir daha gitmem soyguncu ve ilgisiz doğumu orada yapacaktım vazgeçtim adım atmam bir daha
MrsYilmaz babymam0304 ne kadar pahali oyle. Ben nisa hastanesine gidiyorum haftalik olarak suan. Cumartesi 38. Haftama giriyorum. Nst ücreti 33 tl
Ceylin_2 Seymamuge 33 den sonra 35 de gel dedi 35 den sonra her hafta geleceksin dedi nstye bağlanmak ve suyunun kontrolü için dedi