Kızlar bugün38+1haftalık bugün geldim bebeğim resmen karnımda uçacak gibi 2 gündür ama 3defadır nstye bağlıyor orda hareket yok kalkıyorum oynuyor doktor şimdi serum bağladı aynı olursa sezeryan alacam suyuda azalmış dedi bende sezeryan olmak istemiyorum çok korkuyorum lütfen bu konuda bana bilgi verin ama şimdi bile çok hareketli oynuyor nstde neden çıkmıyor