bukabu Selinaymurat heyecanlııı güm sayıyoruz artık subat bitse marta gelsek gerisi kolay gibi :) sağlıklq kavusalım❤️
Tugba1421 Selinaymurat bende 30+6 mide yanmalarim çok aşırı ve sık olmaya başladı hareketler kısıtlı uyku bölünmesi aşırı terleme daha artmasa diyorum ama son aylar böyle böyle geçecek insaAllah
izmirsibel Selinaymurat 30 haftalık olduk ama 😏 adet olacakmışım gibi sadece ağrım var aranızda yaşayan varmı acaba
derinsart Selinaymurat 30 haftaligiz valla uykusuzluk burun tıkanlıklıgı bel sırt ağrılari dışında bol tekme yiyorum😃
Selinaymurat bukabu evet öyle şubat bitse gerisi de geçer gibi geliyor aslında erken doğum riskim var yani bu gidişle erken doğacak gibi zaten benim bebiş
0znur 31+0 olduk 💙👶🏻 Bel ağrıları arttıkça artıyor, gece uyku bölünmeleri tekrar başladı ama bu sefer ağrılardan 🙄 Kavuşmamıza son 63 😊 az kaldı oğluşuma
Selinaymurat 0znur maşallah ne güzel 4 gün var aramızda benimde 67 ama bakalım haftaya belli olcak erken doğum riski den dolayı
Yelizimmmm3447 32 haftalığız baskı çok oluyor aşağıya onun dışında bide yattığım yerden kalkamıyorum mutlaka birinin beni tutması lazım evde tekken yatmıyorum genelde 😂gün sayıyoruz oğluşuma Bi kavuşsam kokusunu içine çeksem başka hiç bişey istemem 0🙏
Selinaymurat Yelizimmmm3447 demi öyle gerçekten ağrılar felan bile ona kavuşmak için unutuyoruz bir an önce geçse diye bekliyoruz Allah yardımcınız olsun inşallah sağlıklı huzurlu mutlu günlerde kucağınıza alın büyütün inşallah bebeğinizi de
Selinaymurat Tugba1421 inşallah evet ağrılar sızılar başladı artık gece uyanmalar felan bel ağrıları kasık ağrıları ne kadar olmasa da az kaldı diyerek bitiricez inşallah bebeğinizi de sağlıklı huzurlu mutlu günlerde kucağınıza alın
0znur Selinaymurat Bizim de erken doğum riskimiz var maalesef, ignelerle devam ediyoruz Allah yardımcımız olsun ❤️
Selinaymurat izmirsibel benim de kasıklarım felan çok ağrıyor yani benimki plasenta aşağıdaymış hatta erken doğum riskim de var ondan dolayı
Selinaymurat izmirsibel normalde Nisanın 10 ile 15 arası gözüküyor ama tabi erken doğum riski olunca haftaya hastaneye gittiğimde doktor yine bakıcak ona göre zamanla bakılcak
Brcklc 31 haftamdayim oğlum yukarı çıkınca gögüsumun kafesi batma yaşıyorum onun dışında şükürler olsun🙏
Selinaymurat Brcklc Allah yardımcınız olsun ağrılar zor evet hepimize kolaylık versin Allah sağlıklı huzurlu mutlu günlerde kucağınıza alın büyütün inşallah bebeğinizi de
Selinaymurat derinsart bir çoğu bende de var çok iyi anlıyorum sizi hele de birde kasık ağrıları da var bende yani Allah yardımcımız olsun neyse bugünleri de geçirip inşallah kucağımıza sağlıklı sıhhatli alırız hepimiz bebeklerimizi