Bilgeenur ben owli korse aldım xs/s beden ilk başta çok küçük aldım kullanamam diye üzüldüm çünkü önü kavuşmuyordu.
şu an 13 günlük anneyim karnımın bekarkenki halimden hiç farkı yok inanılmaz işe yaradı hiçbir şey de yapmadım hatta düzenli kullanmadım bile 7 gün kullanmışımdır
ben 2.el uygulamadan aldım 50 liraya hiç kullanılmamış kutusu ile geldi. Denk getirirseniz bakın siz de