aylinsss @Selinda @drn05 ben kullanıyorum kesinlikle gerekli , oturduğum yerde günde 2 kez çöp toplanıyor yine de çok işime yaradı…
çok düşünerek almıştım ama gerçekten birsürü kıyafet almak yerine asıl ihtiyaçlara ağırlık verseymişim . Alırken yüz kere düşündüğüm şeyler ;
korbell çok işe yarıyor
doğum sonrası korse çok işe yarıyor
tek kullanımlık alt açma çok işe yarıyor
gümüş kapak kesinlikle olmalı
silikon emzirme ucu kesinlikle olmalı
Süt sağma pompasına gerek yok diyordum almamıştım parasına kıyamayıp
4 günlük bebeğim kucağımda e bebekten gidip aldım , hem de ertesi gün indirime girdi 150 lira fazla vermiş oldum keşke vaktinde alsaydım
en çok ihtiyaç da süt sağma makinesiymiş…