mirzabebek-0121 Tugcemre08 inşallah olmaz olmasın Allah’ım ya 3 ayım bitene kadar gelmem daha zaten bu korkudan
Tugcemre08 mirzabebek-0121 sakin ol. Birşey olmaz. Muavine söyle bazen durmuyorlar çünkü mola için. Rahatla. Birşet olmaz Allah’ın izniyle
Tugce0158 mirzabebek-0121 Canım iyi düşün iyi olsun kendini kasma birşey olmaz Allah’ın izni ile rahat ol gittiğinde bol bol dinlen
mirzabebek-0121 Tugcemre08 olmaz dimi yaa gerçekten ağlamak üzereyim su bahanesiyle kalkıcam yürüyecm biraz ya
Tugcemre08 mirzabebek-0121 sakin ol vallahi ben gerildim. Birşey olmaz diyorum sana. Olmayacağı varsa da olur bak. İyi düşün dua et. Uyumaya çalış. Ayak bileklerini döndür. Molalarda da yürü iyi gelir. Çocuğa birşey olmaz 🥰
mirzabebek-0121 Tugcemre08 çok teşekkür ederim ya gerçekten durduk bi yerde lavaboya gittim baktım bişey yoktu yürümek gerçekten iyi geldi 🙏😊
Tugcemre08 mirzabebek-0121 gelir tabi gelmez mi. Soğukkanlı olmak iyidir. İr sıkıntı yoksa eğer. 🥰 bolca dinlen bugün