tazeanne00-46 Deniz68 evet biliyorum hatta bende kısmet olursa onu bebeğim için düşünüyordum o halde , bebeklerimize kullanabildiğimize göre bizlerde de yan etki yapmaz diye düşünüyorum çok teşekkür ederim onu deneyeceğim. 🙏
Sermec27 tazeanne00-46 dünden beri bende kaşınıyorum ya kollarım bacaklarım saçlarım anlamdım pazartesi kan vercem inşallah gebelik kolestazı falan cıkmaz ben 19+1 haftalık hamıleyım
tazeanne00-46 Sermec27 inşaAllah çıkmaz bende de temiz çıkmıştı tahlil sonuçlarım ama kaşıntılar devam ediyor ve edeceğini de söyledi doktorum. Umarım sizin de tahlilleriniz temiz çıkar ve biran önce bu kaşıntı son bulur, gerçekten de çok berbat bir şey.
Zeynepahmett tazeanne00-46 aminn canim Rabbim size de şifa versin.. bugün cildiyeye gittim bir krem verdi ama bakmadım daha günde bir kere kaşınan yerlere sür dedi. Pubb gibi bir şey söyledi hamilelikte ortaya çıkan bir alerji çeşidiymiş. Sonlara gelmişsin artık bebekleri alın dedi cildiyeci sıkıntı olur mu dedim belli olmaz tarzında konuştu bakalım. İnşallah zamanında gelirler
tazeanne00-46 Zeynepahmett aminn inşaAllah teşekkür ederim.. 🙏 inşaAllah kremin faydasını görürsünüz , Rabbim hayırlarla hepimizi sağsalim bebeklerimize kavuştursun. 🤲🏻 Doktorumun bana verdiği kremde Advantan idi
OzgeAlya seymabykn hanımefendi travazol krem vajinal akıntı, kaşıntı içindir. Vücuda uygulanması doğru değil. Lütfen insanları doğru yönlendirin
Sermec27 tazeanne00-46 benim bugun daha da azaldı sanırım gebelik kolestazı değil ama yine de kan vereceğim
tazeanne00-46 Sermec27 sizin adınıza çok sevindim gerçekten de inşaAllah tamamen geçer kaşıntınız. 🙏 benim kaşıntılarım gündüz olmuyordu geceye doğru başlayıp sabahı zor ediyorum resmen ..