Zeynepahmett doktorum bana da tahliller yaptı , hiçbir şekilde sıkıntı çıkmadı tahlillerim temiz , kortizon içeren krem verdi ve mercimek tanesi kadar azar azar sürün dedi denedim o şekilde ama yok yine bana mısın demedi kaşıntım. Sürekli kullanmaya da korkuyorum bu kremi içeriğinde kortizon olduğu için. Sonuç olarak doktorun söylediği tek çare doğum, doğumdan sonra geçer dedi ama şuan 29+6 gebeliğim yolum daha uzun Allah izin verirse nasıl dayanacağım bilmiyorum. Rabbim size de şifa versin inşaAllah çok kötü bir durum bu kaşıntı