Simge16 Bende pentiden yarım atlet şeklinde sütyen aldım çok rahat gerçekten birde lcw den kaplı emzirme atleti aldım hamileliğim boyuncada kullanıyorum
Bilgeenur Gokceeeee-_ ben pentiden disarda giymek icin bi tane sungerli aldm bi tane de e bebekten aldm penyelerden. Henuz kullanmadm ama normalde de yarim atlet kullanıyorum duruma gore devamini alip almayacağıma karar verecegim acikcasi
Wonderwoman Gokceeeee-_ ben bezlerden almadım NBB nin kaplı emzirme sütyenini aldım çok hoşuma gitti hemde göğüs ucu falan belli olmuyor çokta rahat normal sütyen gibi .
remkocc Gokceeeee-_ kesinlikle gerekli çünkü süt akıyor göğüs pedi falan takılıyor normal sütyen kullanılmıyor zaten sadece atlet olursa da bol olduğu için yine akıyor aşırı büyük rahatlık ben bı tane almıştım 18gun önce doğum yaptım denerim diye almıştim çok memnun kaldım tekrar aldiimm 😊
Destinadgn Ben önceki gebeliğimde almıştım ama hiç kullanamadım, inanılmaz rahatsız bir şey😑 bu defa emzirme atleti almayı planlıyorum
Denizzz88 Gokceeeee-_ ben 2 tane aldım ebebekten şimdiden başladım giymeye göğüslerim büyüdü çünkü kendi bedenimden 1 beden büyük tercih ettim. Pentiden de aldım normal sütyen formunda olanlardan ama ebebekteki pamuklu desteksiz olanlarla daha rahat ettim