Gokceeeee-_ atlet değil ama bence sütyeni gerekli canım henüz almadm ama 2-3 tane almayı düşünüyorum e bebekte var uygunda fiyatı, doğum sonrası hem sıktırmaz süt kanalları açık olur. normalde desteksiz takamam ama büyümeye başladıkları için doğum öncesi de kullanırım onda rahat da ederim diye düşünüyorm