En sağlıklı olanı tabiki normal doğum ,ama sezeryan da zorunlu durumlar için çok gerekli bi şey ,oyuzden anlatırken sezeryan şöyle kötü böyle zor demek bana doğru gelmiyor ,bu birbirimizi tedirgin etmekten öteye gitmez , ameliyat sonuçta az çok kolay olmiycani tahmin ederiz hepimiz, dikkat edilmesi gerekenler oluyor bunyeden bünyeye değişiyor falan iyileşme durumu bununla alakalı ,ama normal doğum mu sezeryan mi diye sorarsanız su iyi diyemem ama hangsii daha sağlıklı derseniz hepimiz hemfikiriz ki normal doğum daha sağlıklı ,benim 14 gün sonra 2. Sezeryanim var mesela ,ilkinde beni zor yetistirdiler ameliyathaneye doğumhaneden mesela ,çok şükrettim sezeryan diye bi alternatifin olmasına ,ikiside doğum şekli , ben zor iyilestim mesela ama burda bunu kotuleyerek anlatamam bünye meselesi 105-110 kg yla girmişim zaten sezeryana kg dan dolayı da iyileşme zorladı bundan eminim gibi gibi şeyler sayabilirim ama saymıyorum korkutmanin alemi yok gece gece hamiş arkadaşları :) Ama ilkinde suyum azaldığı için doktor her halükarda sezeryan görünüyor dedi iri bebek falan olma durumuda vardı ,ama normali deneyebilirmiyiz en azından denerim dedim ,bu normal doğum deliligimden değildi yanlış anlaşılmasın ,bazıları sezeryani öcü gibi görüp normal doğurmak ciin şansını çok zorluyor benimki sadece denemekti ,fırsatım varsa degerlendireyim demekti , denedik olmadı , gittim sezerynaimi oldum çıktım yani her türlü doğdu o çocuk:)