Mucizeeemmmmmm ya benim de ilk gebeliğim ben de normalden aşırı aşırı korkuyorum. Kaç saat sancı çekceğinin belli olmaması, bi sıkıntı çıkma düşüncesi, ne biliyim idrar torbası bile aşağı kayıyo demiş doktorun biri burda okumuştum zaten kronik sistitim hepten beter olur diye çok korkuyorum. Aslında sezeryandan da korkuyorum ama birini seçmem lazım o daha şirin görünüyo gözüme 😅