Yeniglnnnnn bende 12+3. Dediğin gibi sabah tost peynir yumurta. Akşam ne yiyorsun diye soruyorlar bende bilmiyorumki🙄 sulu yemek asla ve asla göresim yok. Annem gönderiyor eşim yiyor ben hep kuru şeyler. Börek vs. Aşırı kilo almaktan korkuyorum🙄 çiğ köfte yemek iyi değil diyolar ama ?