Annisno her muayenemde mutlaka sırt agrimdan el ayak kasılmalarmdan ellerimin kaskatı kesilmesinden bahsediyorum doktoruma bir şey önerir diye sağolsun bunlar normal çok su iç ödemdir diyip gönderiyor . Önermedigi icn ben de kullanmak istemiyorum. Bel ve boyun fitiklarm bel kaymasıda var bende dayanamadgm yerde alıp kullanıcam artk ne yapiyim