Ebruyavuz0 MuratveKubra Ne zamanları içiyorsunuz bana da verdi Dr öğlenleri 1 defa ama kaç oldu unutuyorum içmeyi 🥺
MuratveKubra Ebruyavuz0 valla canım bana kalsa ben de unuturum ama bacağım o kadar kramplar giriyor tutuluyor ki unutamıyorum. Ben de akşamları ya da gündüzleri 1 tane içiyorum. Bazen çok aşırı olursa ağrı günde 2 defa da alıyorum
tuba_mom Edauznl Osteocare. İçinde baskın olarak calsiyum, magnesyum ve vitamin D var. Akşam tok karnına.