Selinaymurat Nesliyagmur Allah yardımcınız olsun inşallah Bi avazda doğum nasip etsin Rabbim sağlıklı huzurlu mutlu günlerde kucağınıza alın bebeğinizi de
selinyslrtdgn Nurov bebeğin gelişimine göredir. Bazılarının biraz dahabkşlonalmasını bekliyorlar. Eğer gelişimi tamamsa 37 bitince hemen alıyorlar diye biliyorum
Nurov selinyslrtdgn benim bebiş iri bide tamamladı aslında ama yine de son haftaya kadar duralım kar bize diyo doktorum anlamadım
Nurov selinyslrtdgn yok canım 3500 oldu şükür bebişim haftasından önde gidiyo ama daha iyi olur beklemesi diyo nedense neyse bakalım sıkıntım yok bekliyim bari👀
Yuspel ikiponcik_annesi Aynn öyle dursun büyüsün karnında ne kadar durursa o kadar iyi dedi amin inşallah hayırlısı ile sağlıcakla alalım bebişleri kucağımıza 🙏
Nesliyagmur ipekkkkkkk7 çok şükür kavuştuk canım ikimizde iyiyiz darısı vakti zamanında sizlerin başına inş 🙏🙏
ipekkkkkkk7 Nesliyagmur İnsAllah canım benim Rabbim acısını göstermesin insAllah Sağlıkla kalın ❤️🥰💞🤲🌹