Nesliyagmur Merhaba hanımlar; kısmetse yarın sabah 8:30 da 2. Doğum için sezeryana gireceğim dualarınızı bekliyorum sağlıkla kavuşalım kızımla 🙏
Buketkucuk Nesliyagmur dualarım sizinle canım sağlıkla al kucağına inşallah. Kolay bir doğum olsun inşallah❤️🙏🏼
ebru5855 Nesliyagmur Allah kolay doğum nasip etsin İnşallah sağlıkla al kucağına bebeğini dualarım sizinle💜🌸
mirka8696 Nesliyagmur guzel hikayenizi okumak nasip olur insallah saglikla kucaginiza alin bebisinizi 🤲🤲🤲💜💜
bendeonudiyorum Biz de oğlumla nasipse Cuma sabahi kavuşacağiz.. Ah nasil karişik hissediyor insan.. Rabbim yardimcimiz olsun :(
Nesliyagmur bendeonudiyorum evet kesinlikle korku desen deil geride olan evladı düşünmek daha zor sağlıkla gelsinler inş 🙏
Eminegulll Nesliyagmur rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin canımm 😍 benimde cuma sabah onun heycanı korkusu bastı şimdiden. Uykular haram 😅😄
Haticeburann Nesliyagmur sağlıkla al kucağına inşallaah🤲🏼 Benimde ayın 10unda doğumum bende çok heyecanlıyım 🤩
kbrMEVA Nesliyagmur ay canım benim rabbim sagsaglim kavuştursun in nsallah bende dün akşam saat 4 de doğum yaptim
Pinkchemistry @Nesliyagmur Allah yardımcımız olsun bende bu sabah 10 gibi sezeryana giricem baya heyecanlıyım 🤗
Nurov Sezaryen için verilen tarihi neye göre ayarlıyolar? Kimi 39larda alıyolar kimini 40ta falan kimi dr 38dr girmiş
ikiponcik_annesi Nurov benimde ikinci sezeryan bende başakşehir çam ve sakurada doğum yapıcam 39 dedi banada şaşırdm ben sezeryan hep 38 de alınıyo sanıyodum 🤔
selinyslrtdgn Nurov bebeğin gelişimine göredir. Bazılarının biraz dahabkşlonalmasını bekliyorlar. Eğer gelişimi tamamsa 37 bitince hemen alıyorlar diye biliyorum
Yuspel ikiponcik_annesi Aynn bnde 38+4 oldum. 39+1 de ptesi 8 Şubat alıcak Allah’ın İzni ile hayırlısıyla…
Nurov ikiponcik_annesi benim ilk olacak 40. Haftama verdi tarihi doktor, bebek ne kadar dursa kar dedi
ikiponcik_annesi Yuspel demek ki ne kadar dursa kâr gözüyle bakıyo doktorlarda 🤷♀️ hadi gözün aydın canım benim daha 3 ayım var rabbim sağlıcakla kavuştursun yavruna 🥰
Yuspel ikiponcik_annesi Aynn öyle dursun büyüsün karnında ne kadar durursa o kadar iyi dedi amin inşallah hayırlısı ile sağlıcakla alalım bebişleri kucağımıza 🙏