Benim testimde değil silik çizdi gözükmüyordu bile ama flaş açınca orda görüyordum emindim orda çizgi olduğundan kan verdim beta 7.46 çıkmıştı hamileydim :))) ve doğurdum ilk çocuğumu sonra başka zaman yaptığımda silik çizgi çıkmıştı seviniyordum kesin var diye ama hamile değildim testlere belli olmuyor insallah hamilesinizdirr :))