Papatya0605 ZEhrA_94 ay ben ne zaman doğurcam acabaa :) inşallah benimde bi kaç günüm vardır ama maalesef hala dayanılmaz ağrılarım yok fak tefek bel ağrısı bazen sızı kramp bu kadar dayanılmicsk gibi değil bunlarda çok hareketliyim
Havvaylmz Papatya0605 iki oğlumda da 3.200 falan dediler biri 3.600 diğeri 3.550 doğdu ultrasonda üç aşagıya beş yukarıya oynuyor
mom24 Papatya0605 neden zayıf olmasın illa kilolu mu olması gerek önemli olan sağlıklı olması benim bebeğim 2400 doğmuştu gayette sağlıklıydı
Papatya0605 BurcuLice mom24 canım ben kiloya takılan bir insan değilim farkındaysan sağlıklı olsunda demişim genede insan merak ediyor :) yoksa çok kilolu olması iyi değil asıl
Anneciikk Papatya0605 ultrosonda kesin belli olmuyor ben 38+ 4 de doğum yapmıştım ultrosonda 4.000 kg çıkıyordu 3.400 doğdun😂 özele gidiyordum bide ya hani baya detaylı gösteren ultrosonlardandı ama eğer doğruysa gayet iyi kilosu