Papatya0605 Kızlar 39 haftalığım tam olarak bugün gittim doktora 3400 gayet iyi dedi doktor kilosu nasıl sizce iyi mi sağlıklı olsun da tek çol kilolu çok zayıf olmasın ama genede merak ettim sizler ne durumdasınız☺️
[silindi] Papatya0605 doktor gayet iyi dediyse gayet iyidir canım ki bu haftalarda da böyle kilo olması gayet normal. Sağlıklı olsun
babyackgz Papatya0605 gayet iyi canım 2 gün önce 3 kilo doğdu bebeğim doğumdan önce 2900 falan demişlerdi çok şükür yeterli
Gulsah91 Papatya0605 ultrason ölçümleri bazen 200-300 gram oynuyor tam çıkmıyor ilk çocuğumda 3200 demişti doktor 2930 gr doğdu. önemli olan sağlıklı olsun da :)
Meleksmom Abf doğumla ultrason günü arasında kaç gün vardı peki? Bana da bebeğin iri dedi Bugün doktor ölçüm hatası olabilir mi 😒
Edibaby Peki benim 35+1 de bebeğimin 3.100 olması..?😔 3 hafta önden gidiyomuş 38. Haftadaymış kilosu. Sizce bana sezeryan yolu mu göründü?😂
Papatya0605 Edibaby ahahah hay maşallah tosuncuk sezeryan olur gibi duruyor ama allahın işi bu belli olmaz🥰😅
Papatya0605 Gulsah91 tabi orası öyle ama benim görümcem erken doğum yaptı 2 kilo dedi 2400 çıktı 😂☺️ Öncelik kesinlikle sağlıklı olması
Edibaby Elifberk bol makarna bol hamur işi 😊😊 doğum yaklaştı ben 12 kilo aldım cocuk 3 hafta önden gidiyormuş.
ZEhrA_94 Papatya0605 39+3 muayeneye gittim 3400 kilosu dedi gayet güzel dedi akşamına Doğurdum 3350 doğdu maşallah ele avuca paşam 🤗geliyordu
Papatya0605 ZEhrA_94 ay ben ne zaman doğurcam acabaa :) inşallah benimde bi kaç günüm vardır ama maalesef hala dayanılmaz ağrılarım yok fak tefek bel ağrısı bazen sızı kramp bu kadar dayanılmicsk gibi değil bunlarda çok hareketliyim
Esmualla Papatya0605 doktorun iyi dediyse buradakilerin yorumu hiç önemli değil bence kafanı bulandırmlarına izin verme