Busra2706 biraz geç bir soru olacak ama bende hergün kullanıyorum ,folik asiti 12.haftaya kadar kullanmamız söyleniyor , oceanında içinde folik asit olduğundan dolayı acaba 12.haftadan sonra içmek sıkıntı olur mu yani 9 ay boyunca kullanılıyormu, siz kaç haftalıksınız bu konuda bilginiz var mı ??