Benim boy 170 kilom 60 d bayaga iyiydim işte sımdı 4. Ayımdayım 6 kilo aldım dün geçe gülüp vay be seni bu haldede mi görücektim dio😂 belin su bardağı gibiydi o kız gitti diyor o öyle dedikce hırs yapıyorum bekle dönüşüm muhtesem olcak diye ☺️🥰 sakın kendınızı bozmayın 30 kilo bile alsak veririz kızlar