ben çok kafama takıyorum ama eşim aksine kiloyu düşünüp sakın yememezlik yapma diyor zorla yediriyor hatta en son doktorum afrikada bebekler nasıl doğuyor bu kadar baskı yapma elbette sağlıklı beslenmesi önemli ama illa cok yemesine gerek yok diye eşimi azarladı 😂