Tmklslh oldum bugün 2. Gün oldu aşı olalı hatta gün döndü gene 3. Güne döndük iyiyim ben ağrı sadece bastırınca koluma biraz var her hangi bi yan etki falan da yapmadı bana çok şükür ateş falanda yapmadı daha önce çocukluk aşılarında çok etkilenmiyorsan hiç bir şey olmuyo ama bağışıklık düşükse etkileri çıkıyormuş ortaya ebemizin dediği buydu gerçekten de dediği gibi oldu☺️ İnşallah herkesin sorunsuz bi şekilde biter aşıları ☺️