Msydn6 ben zaten şuanki akıntılarm için bez kullanıyorum yoksa baş edemem. ama onlar ince gelir o zaman için kanama fazla olursa. hasta alt Bezi almştm lazm olurr die çnkü dewlette yapıcam doğumumu orda wermzler die. özelde biz hasta bezleri war onlardan bağlıyorduk hastaların altına. onun altına da tek kullanımlık alt açma bezlerinden seriyorduk tertemiz. hiç depend fln yoktu o zamanlar 😂😂