OzgeAlya Hilal97_ Dua edin de böyle sorunsuz geçsin hamileliğiniz benim nolduysa 6. Haftadan sonra oldu gözümü bile açamıyorum. Çok rahatsızım asla yemek yiyemiyorum. Ve günün yarısını lavaboda geçiriyorum midemden dolayi icim dışıma çıktı 🤣
archmom Hilal97_ her hamilelikte agrı olmaz , miden bulanmaz , basın dönmez , kilo almayabilirsin , kilo verebilirsin , karnın hemen sismeyebilir bla bla … Bence sorunsuz hissetmeden geçiriyorum çok diyip şükretmelisiniz 🙏🏻
Esrujj Honeyss yarın canım 5+2 de kese gözükmemişti bakalım yarın ne olacak hayırlısıyla gidelim bakalım