Suheyla06 aslında bu benim ikinci ama ben oğlumda öğrendikten iki hafta sonra sıkıntılarım basladi 37 haftaya kadar hep hastaneler dedim igne ilac surekli kustum simdi hic bir belirti hissetmeyince acaba degilmiyim diyorum tuhaf halbuki ki kese gorun du 4 mm🤣🤣