Burcu-2910 ben haziran ayında kimyasal gebelik temmuz ayinda bos gebelim yasadim,kurtaj oldum 35 gun sonra falan regl oldum,sonra genetik testi yaptirdik esimle bi skntı cikmadi.pihtilasma testi yaptirdim onda mthfr 677 ct olan genimde homozigot cikti ama bos gebelik kimyasal gebelik bundan dolayimi bilemiyoruz dedi dr.aralikta tekrar korunmayi biraktm oda kimyasal oldu,bakalm bundan sonrasi heralde rahim flimi olacak