Burcu-2910 Bende 2 doktora göründüm 4 ay önce boş gebelikten kürtaj oldum düşük yapmamı beklemediler ikiside, bende ikinci gittiğim doktorda kürtaj oldum, ben beta değerime göre 6 haftalıkken öğrenmiştim ama bana 6 bile değil 4 haftalık görünüyor sadece kese var 5mm kadar 10 gün sonra gel dendi gittiğimde kese 10mm olmuş içi boş dendi bu arada beta değerim düşmeye başladı diğer doktora gittim, 7 haftalığa kadar hep ilgilendi baktı geç döllenmeyse diye ama olumlu sonuç alamadık 7. Haftada kürtaj oldum parçaları patolojiye yollamışlar haftaya kontrole çağırdı, temizmiş tamamen normalmiş korunmanıza hiç gerek yok dedi.
Bunlardan 2 ay sonra hamile kaldım elhamdülillah kese var içi dolu kalbinin hareketini gördük daha duyamadık ama 3 aylıkken dinletirim erken dedi, şuan 10 haftalık olduk bile 2 hafta sonra randevumuz var kalbini duymak ümidiyle 🤲🏻
Rabbim aratmasın en kısa zamanda en hayırlı ve sağlıkla seninde kucağını boş bırakmasın inşeAllah 🤲🏻🤲🏻🤗❤️