Benim de down sendromu riski var ama asla aldırma taraftarı değilim rabbim sana bir can veriyor ve sen buna hayır istemiyorum mu diyeceksin herkesin kendi hayatı tabiki ama onu aldırınca bir cana kıyacaksın bunun vebali çok yok senin hayatı tehliken varsa zaten mecbur sundur bu benim şahsi fikrim sadece burda linç etmek isteyen de çoktur hıc kimse boş konuşmasın sakin