ElvanFurkan hayır hayır asla kardeşim biz de 12 de gittik bizimki 3.4 çıktı aynı şeyleri bize de dediler ve 2,5 en normali Kağan Kocatepe YouTube’dan ense kalınlığını izle göbekten sıvı aldırma işlemi ise riskli bebeğin düşebilir ve hamile kalma olasılığın da düşüyor bebeğin karnında ölme riski de oluyor bizde iki buçuk aydır ağlıyoruz dawn sendromlu diye iki gün önce detaylı ultrasona girdik ve herşeyi o kadar normal çıktı Kİ seninki 2,5 birde çok çok normal sıvı aldırmaya bile gerek yok başka doktora görün bence